На правах реклами
Проєкт за підтримки бренду glo™
glo™ призначений для повнолітніх споживачів нікотиновмісної продукції
Результати великого дослідження української
автентичності та національного характеру в рамках
проєкту «Мапа української ідентичності»:

Якості, які вирізняють сучасних українців

Увесь світ захоплюється нашою непереможною нацією, шукає в інтернеті інформацію про Україну, відкриває її багатоманітність для себе та знає, що Україна — символ незламності!

А як щодо інших якостей українців? Які ми кожного дня, коли працюємо, мріємо, допомагаємо? Яка риса найхарактерніша для нашого народу? Ми й самі багато чого нового про себе дізналися за останній рік. Тож чому б не дослідити тему української ідентичності, щоб з гордістю заявити про особливості нашої нації?

Бренд glo™ разом з редакцією медіа VGORODE протягом 3-х тижнів досліджували характерні риси сучасних українців, щоб створити «Мапу української ідентичності». В межах проєкту були створені глибокі інтерв’ю з відомими українцями з різних сфер діяльності та проведено тестування, пройти яке міг кожен бажаючий, щоб дати відповідь на одне питання — які ж українці насправді?

Настав час дізнатися риси, які характерні українцям та помітно вирізняють нас серед інших. А якщо хочеш дізнатися свої власні — проходь тест.

Після проходження нашого тесту кожен українець чи українка могли визначити, яка з рис притаманна саме їм. Загалом тест пройшло понад 11 000 людей.
0%
завзятість
0%
НЕЗЛАМНІСТЬ
0%
вірність
0%
наполегливість
0%
СМіливість
0%
Найхарактернішою рисою виявилась сміливість
Якість, яка допомагає впевнено крокувати у невідоме. Це коли за власною мрією чи метою – хоч на край світу. Ніщо не спинить того, хто має хоробрість та сміливість йти до мети.
«Ми віддано, з особливою фанатичністю та завзятістю беремося за кожну справу, яку обираємо. Гідність і сміливість — це про нас», — каже герой проєкту, співак, музикант та автор пісень Артем Пивоваров.
Засновниця та креативна директорка українського бренду одягу CHER'17, Тетяна Парфільева, теж вважає, що українці — це смілива, а ще дуже стильна та емпатична нація.
«Українці — дуже сміливі люди. І стресостійкі. Адже перебувати зараз, скажімо, у Харкові — на це потрібна надзвичайна сміливість. Багато іноземців просто не розуміють нас: "Як взагалі таке можливо? А наші люди просто герої”, — говорить Тетяна.
0%
Другою за популярністю стала наполегливість
Це властива нам майстерність методично та планомірно досягати неймовірних висот. Йти маленькими кроками у своєму власному темпі. Дивитися у майбутнє та терпляче вирішувати всі проблеми на шляху.
Цю характерну якість також називав в інтерв’ю співзасновник студії «Мамахохотала» та співавтор «Подкаст Терапії» Євгеній Янович:
«Ми системна нація. І ця системність дуже яскраво проявилася у благодійності. Оголошується якийсь збір, багато людей одночасно постять, і ніхто не втомлюється від цього контенту. Я завжди впевнений, що збір буде закрито, адже впевнений в наших людях», — каже Євгеній.
Проєкт реалізується за підтримки бренду glo™